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Comping Club  Australian Competitions Club
|-Comping Club  Expired
| |-Comping Club  Closed Competitions
| | |-Comping Club  CarAdvice — 20 x Win BMW M2 track day experience at Phillip Island Grand Prix
Entry Details
  • CarAdvice — BMW track experien     Closing Date: Thursday 21 April 2016

Prizes you can win
 Category   • Automotive 
Prizes may include Car, Truck, Boat, Bike, Camper van, Tyres, Car Service etc ...
 Win great prizes at the Compingclub
          
COMP
MARK

  $25,725.00  
Pages: 1 
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Author Topic: CarAdvice — 20 x Win BMW M2 track day experience at Phillip Island Grand Prix  (Read 584 times)  (Replies 0 posts)
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PaulM
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« : Monday 11 April 2016, 10:18:45 am »
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CarAdvice.com is giving 20 people the chance to win a BMW M track day experience at Phillip Island grand prix circuit to experience the new BMW M2 and the rest of the BMW M range.

Entry is 25 WOL and there are a total of 20 winners. Flights and transfers covered for people outside of Melbourne.



--------

Win   the   Ultimate   BMW   Track   Day   including   the   first   ever   BMW   M2   Coupé!
TERMS   AND   CONDITIONS
1. Information   on   how   to   enter   and   prizes form   part   of   these Terms   and   Conditions.   Participation in   this   promotion   is   deemed   acceptance   of   these   
Terms   and   Conditions.
2. Entry   is   only   open   to   residents   of   Australia aged   22 years   and   over who   hold   a   full   current   valid   driver’s   licence   in   an   Australian   State   or   Territory,   
which   is   not   cancelled   or   suspended.
3. Employees   (and   their   immediate   families)   of   the   Promoter and   agencies   associated   with   this   promotion   are   ineligible   to   enter.   Immediate   family   
means   any   of   the   following:   spouse,   ex-spouse,   de-facto   spouse,   child   or   step-child   (whether   natural   or   by   adoption),   parent,   step-parent,   
grandparent,   step-grandparent,   uncle,   aunt,   niece,   nephew,   brother,   sister,   step-brother,   step-sister   or   1st cousin.
4. The   promotion   commences   6 April,   2016 at   16:00 AEDST   and   promotion   closes   23:59   AEST   20 April, 2016 (“Promotional   Period”). The   judging and   
announcement   will   take   place   on   21   April,   2016 at   11.00am   AEST at   BMW’s   office:   783   Springvale   Road,   Mulgrave,   VIC.   The   winners will   be   
notified   by   phone   and   in   writing   using   the   contact   details   given   in   their   entry on   21 April,   2016.
5. To   enter,   eligible   individuals   must   complete   the   following   steps during   the   Promotional   Period:
(a) visit   www.caradvice.com.au/bmw
(b) input   all   the   requested   details   in   the entry   form   fields   including   their following   personal   details:
o Title
o First   name
o Last   Name   
o Email   address
o Phone   number   (please   state   if   mobile,   home   or   work)
o Age
o Postcode
o What   is   the make   and   model   of   the   car   you   currently   own/drive?
(c) input   their   answer   the   question   “If   you   could   drive   a   BMW   M2   for   one   day   only,   where   would   you   drive   to   and   why?” (“Promotional   
Question”), in   25   words   or   less;   and
(d) submit   the   fully   completed   entry   form.
6. Incomplete or indecipherable   entries   will   be   deemed   invalid.
7. Only   one (1) entry   permitted   per   person.
8. If   there   is   a   dispute   as   to   the   identity   of   an   entrant,   the   Promoter   reserves   the   right,   in   its   sole   discretion,   to   determine   the   identity   of   the   entr ant.
The   judges   may   select   additional   reserve   entries   which   they   determine   to   be   the   next   best,   and   record   them   in   order,   in   case   of   an   invalid   entry   or   ineligible   entrant.
9. This   is   a   game   of   skill   and   chance   plays   no   part   in   determining   the   winners.   Each   entry   will   be   individually   judged   based   on   literary   and   creative   
merit   of   the   answer   provided   to   the   Promotional   Question.
10. The   Promoter’s   and   judges’ decision   is   final   and   no   correspondence   will   be   entered   into.
11. Entrants   agree   that   they   are   fully   responsible   for   any   materials   they   submit   via   the   promotion   including   but   not   limited   to   their   answer   to   the   
Promotional   Question,   comments,   recordings   and   images   (“Content”).   The   Promoter   shall   not   be   liable   in   any   way   for   such   Content   to   the   full   
extent   permitted   by   law.   The   Promoter   may   remove   or   decline   to   publish   any   Content   without   notice   for   any   reason   whatsoever.   Entrants   warrant   
and   agree   that:
(a) they   will   not   submit   any   Content   that   is   unlawful   or   fraudulent,   or   that   the   Promoter   may   deem   in   breach   of   any   intellectual   property,   
privacy,   publicity   or   other   rights,   defamatory,   obscene,   derogatory,   pornographic,   sexually   inappropriate,   violent,   abusive,   harassing,   
threatening,   objectionable   with   respect   to   race,   religion,   origin   or   gender,   not   suitable   for   children   aged   under   15,   or   otherwise   
unsuitable   for   publication;   
(b) their   Content   shall   not   contain   viruses   or   cause   injury   or   harm   to   any   person   or   entity;   
(c) they   will   obtain   prior   consent   from   any   person   or   from   the   owner(s)   of   any   property   that   appears   in   their   Content;   
(d) the   Content   is   the   original   artistic/literary work of   the   entrant   that   does   not   infringe   the   rights   of   any   third   party;   
(e) they   consent   to   any   use   of   the   Content   which   may   otherwise   infringe   the   Content   creator’s/creators’   moral   rights   pursuant   to   the   
Copyright   Act   1968 (Cth)   and   warrant   that   they   have   the   full   authority   to   grant   these   rights;   and
(f) they   will   comply   with   all   applicable   laws   and   regulations,   including   without   limitation,   those   governing   copyright,   content,   defamation,   
privacy,   publicity   and   the   access   or   use   of   others'   computer   or   communication systems.
Without   limiting   any   other   terms   herein,   the   entrant   agrees   to   indemnify   the   Promoter   for   any   breach   of   the   above   terms.
12. As   a   condition   of   entering   this   promotion,   each   entrant   licenses   and   grants   the   Promoter,   its   affiliates   and   sub-licensees   a   non-exclusive,   royaltyfre e,
perpetual,   worldwide,   irrevocable,   and   sub-licensable   right   to   use,   reproduce,   modify,   adapt,   publish   and   display   their   entry   (which   shall   
include   Content)   for   any   purpose,   including   but   not   limited   to   future   promotional,   marketing   or   publicity   purposes, in   any   media,   without   
compensation,   restriction   on   use,   attribution   or   liability.
13. The   Promoter   reserves   the   right,   at   any   time,   to   verify   the   validity   of   entries   and   entrants   (including   an   entrant’s   identity,   age   and   place   of
residence)   and reserves   the   right,   in   its   sole   discretion to   disqualify   any   individual   who   the   Promoter   has   reason   to   believe   has   breached   any   of   
these   Terms   and   Conditions,   tampered   with   the   entry   process   or   engaged   in   any   unlawful   or   other   improper   misconduct   calculated   to   jeopardise   
fair   and   proper   conduct   of   the promotion.   Errors   and   omissions   will   be   accepted   at   the   Promoter's   discretion.   Failure   by   the   Promoter   to   enforce   
any   of   its   rights   at   any   stage   does   not   constitute   a   waiver   of   those   rights.   The   Promoter's   legal   rights   to   recover   damages   or   other   compensation   
from   such   an   offender   are   reserved.   
14. The   best   twenty   (20) valid   entries,   as   determined   by   the   judges,   will   be   deemed   the   prize   winners and   will   each   receive:
A   BMW   M   Driving   Experience one   (1)   day   course on   May   2,   2016, which   includes:
• A   day   at   Phillip   Island Circuit   from   11.00am   - 5.00pm   valued   at   $1,395   per   person;
• Lunch and Afternoon   tea;
• Coffee,   tea   and   drinks   provided   continuously   throughout   the   day;
• Return   flights   for   the   winner   only,   from   their   nearest   capital   city   to   Melbourne,   VIC valued   at   up   to   $700.00,   depending   on   date   
and   point   of   departure.   Flights   are   only   provided   if   winner   ordinarily   resides more   than   250km   from   Melbourne GPO;   and
• Transfers   to   and   from   Melbourne airport   from   Phillip   Island valued   at   up   to   $250.00,   depending   on   date   of   booking (only   provided   
if   winner   resides   more   than   250km   from   Melbourne GPO).
If   a winner   ordinarily   resides within   250km   of   Melbourne GPO,   then   the   prize   does   not   include   airfares,   accommodation   or   
airport/accommodation   transfers and   these   components   of the   prize   are not   redeemable   for   cash. In   other   cases,   the   Promoter   may   (at   its   sole   
discretion)   provide   one   (1)   night’s   accommodation   to   a   winner   on   account   of   flight   schedules   and   BMW   M   Driving   Experience   course   timings.   This   
is   valued   at   up   to   $350   (including   GST)   but   excludes   in   room   charges,   gratuities,   laundry,   entertainment   and   optional   meals.
Please   refer   to   www.caradvice.com.au/bmw for   course   content   and   vehicle   details.
Total   prize   pool   value   is   approximately $25,725.
15. Spending   money,   additional   meals,   taxes,   insurance,   transport   to   and   from   departure   point, additional transfers,   items   of   a   personal   nature,   inroom
charges   and   all   other   ancillary   costs   are   not   included.   Prize   must   be   taken   on   02/05/16. Itinerary   to   be   determined   by   the   Promoter   in   its   
absolute   discretion.   Frequent   flyer   points   will   not   form   part   of   the   prize.   Prize   is   subject   to   the   standard terms   and   conditions   of   individual   prize   
and   service   providers.   Winners   may   be   required   to   present   their   credit   card   at   time   of   accommodation   check   in.
16. All   winners must   produce   their   valid   Australian   Driver’s   License   and   sign   the electronic BMW   Indemnity   Form provided to   them   on   the   day   of   the   
course   – a   sample   copy   of   this   is   available   at   http://nsc.bmw.com.au/_common/shared/insights/driving_experience/pdf/indemnity.pdf.   Failure   to   
complete   this   form within   the   time   frame   required   by   the   Promoter,   will   result   in   the   winner   forfeiting   their   right   to   the   prize.
17. BMW   take   out   an   insurance   policy   for   each   winner,   with   an   excess   of $3000, however   this   would   only   be   applicable   in   the   case   of   considerable   
negligence.   BMW’s   focus   for   these   days   is   both   winner safety   and   making   sure   winners   have   a   fun   and   memorable   day   driving   some   great   cars.   
Whilst   BMW   are   driving   on   a   closed   race   circuit   we   make   it   clear   to   winners it is not   a   race.   We   know   also   that   driving   in   this   sort   of   environment   
may   challenge   some   people   however   BMW   never   encourage   or   force   customers   to   drive   outside   of   their   own   customer   levels,   BMW   make   that   
abundantly   clear   prior   to   setting   out.   
18. The   winner   of   the   prize must   hold   a   current   valid   driver’s   licence   issued   in   an   Australian   State   or   Territory. The   winner acknowledges   that   motor   
racing   is   a   dangerous   activity,   which   may   result   in   injury   to   or   death   and   participates   at   his/her   own   risk.   Prize   must   be   taken   on 02/05/16.   BMW   
Australia will   provide   the   prize (“Prize   Supplier”).   The   winner   (a)   must   attend,   undergo   and   pass   any   appropriate   training,   briefings, safety   
demonstrations,   required   medical   tests   and   other   requirements   (including   blood   alcohol   testing)   of   the   Promoter   and   the   Prize Supplier   as   
determined   by   them   in   their   absolute   discretion;   (b)   must   declare   to   the   Promoter   or   the   Prize   Supplier   any   health-related   issues   that   may   affect   
his/her   safe   participation   in   the   prize and   obtain   a   written   clearance   from   their   doctor   in   this   respect;   (c)   must   not   have   any   heart   condition   or   
history   thereof,   or   other   medical   conditions   that   would   make   it   dangerous   to   participate   in   the   prize;   (d)   must   not   be   under   the   influence   of   any   
drugs   or   alcohol;   (e)   must   comply   with   all   directions   of   the   Promoter,   the   Prize   Supplier,   the   nominated   driver   and   race   officials;   and   (f)   must   wear   
all   safety   and   other   equipment   required.   The   Promoter   and   the   Prize   Supplier   in   their   absolute   discretion   (a)   will   nominate   a qualified   driver;   (b)   
reserve   the   right   to   refuse   to   allow   the   winner   to   take   part   in   any   or   all   aspects   of   the   prize   if   they   reasonably   believe   the   winner   poses   a   safety   < br /> risk   or   for   any   other   reason;   (c)   may   cancel   the   prize if   the   conditions   are   deemed   dangerous.   If   the   prize   is   varied   for   any   reason   beyond   the   
control   of   the   Promoter   it   may   not   be   rescheduled   and   in   which   case,   no   compensation   will   be   offered.
19. In   the   unlikely   event   of   an   incident   that   results   in   considerable   damage,   BMW   will   review   the   circumstances   leading   up   to   that   event.   If   BMW   feel   
that   a   winner has   deliberately   gone   against   the   instructions   given   by   one   of   BMW’s   experienced   trainers   and   as   a   result   of   this   behaviour,   
damaged   the   car,   BMW   may   need   to   consider   the   excess.   
20. All   other   items   of   personal   nature   and   costs   apart   from   those   listed   above   are   at   the   cost   of   each winner.   Values   are   provided   by   the   suppliers   and   
are   correct   at   the   time   of   printing.   The   Promoter   is   neither   responsible   nor   liable   for   any   change   in   the   value   of   the   prize occurring   between   
publishing   date   and   date   the   prize is   claimed.   All   prize values   are   in   Australian   dollars.
21. The   prizes   are   not   transferable   or   redeemable   for   cash.   The   prizes   (or   any   element   of   a prize) cannot   be   exchanged   for   any   other   prize/s.   The   
contents   of   the   prizes   will   be   at   the   Promoter’s   sole   discretion.   The   prizes   are   subject   to   availability   and   the   terms   and   conditions   of   the   entities   
supplying   the   prizes. Any   ancillary   costs   associated   with   redeeming   a prize   are   not   included.   These   are   the   responsibility   of   the   winner.   
22. The   prize   must   be   taken   as   offered.   The   prize,   or   any   unused   portion   of   the   prize,   is   not   transferable,   exchangeable   and   cannot   be   redeemed   as   
cash.   The   prize   is   not   valid   in   conjunction   with   any   other   offer.   The   Promoter   accepts   no   responsibility   for   any   variation   in   the   prize   value.   Prize   < br /> winners   are   advised   that   tax   implications   may   arise   from   their   prize   winnings   and   they   should   seek   independent   financial   advice   prior   to   
acceptance   of   their   prize.   
23. In   acceptance   of   the   prize,   the   winner   acknowledges   that they   may   incur   ongoing   costs   associated   with   the   prize   which   are   the   entire   
responsibility   of   the   winner.
24. Prize   is   subject   to   the   standard   terms   and   conditions   of   individual   prize   and   service   providers.
25. In   the   event   that   for   any   reason   whatsoever   a   winner   does   not   take   or   redeem   a prize (or   an   element   of   a   prize) at   or   by   the   time   stipulated   by   the   
Promoter,   then   the   prize   (or   that   element   of   the   prize)   will   be   forfeited   by   the   winner   and   cash   will   not   be   awarded   in   lieu   of   the   prize.
26. In   the   event   that   a   prize,   or   part   of   a   prize,   is   unavailable,   the   Promoter   reserves   the   right   to   substitute   the   prize   or   part   of   the   prize   in   its   
discretion   with   an   alternative   prize   or   part   of   the   prize   to   the   same   and   equal   recommended   retail   value   and/or   specification.
27. In   the   event   of   war,   terrorism,   state   of   emergency   or   disaster,   the   Promoter   reserves   the   right   to   cancel,   terminate,   modify   or   suspend   the   
promotion,   or   suspend   or   modify   a   prize.
28. In   the   event   of   unforeseen   circumstances,   war,   terrorism,   state   of   emergency   or   disaster   (including but   not   limited   to   natural   disaster)
the   Promoter   reserves   the   right   to   subject   to   reference   to   all   relevant   state   and   territory   rules   and   regulations,   to   cancel,   terminate,   modify   or   < br /> suspend   the   promotion.
29. If   a medical   circumstance in   some   way   restricts   your   ability   to   enter   the   promotion through   the   required   mechanic,   you   are   still   eligible   to   
enter however   you   must   briefly   state   your   circumstances   upon   entry.   
30. If   your   entry   is   selected   as   a   winning   entry, validation   of   your   circumstances/   the   validity   of   your   entry   will   be   undertaken   by   the   Promoter.   
Method   of   validation   (without   limitation)   will   be   determined   by   the   Promoter   in   its   complete   discretion.   If   the   winning   entry is   deemed   to   be   a   
winner,   the   winner   will   be   notified   as   per   the   terms   and   conditions   herein.   In   the   event   that   the   Promoter   requests   the   entrant   to   sign   any legal   
documents   relating   to   the   verification   of   their   medical   circumstance,   the   legal   documents   will   take   the   form   determined   by   the   Promoter.   It   is   a   
condition   of   accepting   the   prize   the   winner   signs any   such   legal   documentation.
31. Any   cost   associated   with   accessing   the   promotional   website   is   the   entrant’s   responsibility   and   is   dependent   on   the   Internet   service   provider   used.   
32. Nothing   in   these   Terms   and   Conditions   limits,   excludes   or   modifies   or   purports   to   limit,   exclude   or   modify   the   statutory consumer   guarantees   as   
provided   under   the Competition   and   Consumer   Act,   as   well   as   any   other   implied   warranties   under   the   ASIC   Act   or similar consumer   protection   
laws in   the   State   and   Territories   of   Australia   (“Non-Excludable   Guarantees”).   Except   for   any   liability   that   cannot   by   law   be   excluded,   including   the   
Non-Excludable   Guarantees,   the   Promoter   (including its   respective   officers,   employees and   agents)   excludes   all   liability   (including   negligence),   for   
any   personal   injury;   or   any   loss   or   damage   (including   loss   of   opportunity);   whether   direct,   indirect,   special   or   consequential,   arising   in   any   way   out
of   the promotion.
33. Except   for   any   liability   that   cannot   by   law   be   excluded,   including   the   Non-Excludable   Guarantees, the   Promoter   (including its   respective   officers,   
employees   and   agents) is   not   responsible   for   and   excludes   all   liability   (including   negligence),   for   any   personal   injury or   death;   or   any   loss   or   
damage   (including   loss   of   opportunity);   whether   direct,   indirect,   special   or   consequential,   arising   in   any   way   out   of:   (a)   any   technical   difficulties   or   
equipment   malfunction   (whether   or   not   under   the   Promoter’s   control);   (b)   any   theft,   unauthorised   access   or   third   party   interference;   (c)   any   entry   
or   prize   claim   that   is   late,   lost,   altered,   damaged   or   misdirected   (whether   or   not   after   their   receipt   by   the   Promoter)   due   to   any   reason   beyond   the   < br /> reasonable   control   of   the   Promoter;   (d)   any   variation   in   prize   value   to   that   stated   in   these   Terms   and   Conditions;   (e) any   tax   liability   incurred   by   a   
winner   or   entrant;   or   (f) participation   in   the   BMW   Drive   Day   and/or   use/taking of   the   prize.
34. If   this   promotion   is   interfered   with   in   any   way   or   is   not   capable   of   being   conducted   as   reasonably   anticipated   due   to   any   reason   beyond   the   
reasonable   control   of   the   Promoter,   the   Promoter   reserves   the   right,   in   its   sole   discretion,   to   the   fullest   extent   permitted   by   law:   (a)   to   disqualify
any   entrant;   or   (b)   to   modify,   suspend,   terminate   or   cancel   the   promotion,   as   appropriate.   
35. All   entries   become   the   property   of   the   Promoter.   The   collection,   use   and   disclosure   of   personal   information   provided   in   connection   with   this   
promotion   is   governed   by   the   Privacy   Notice   (see   Contents   Page   for   location   in   this   issue).
36. Entrants   consent   to   the   Promoter   using   their   name,   likeness,   image   and/or   voice   in   the   event   they   are   a   winner   (including   photograph,   film   and/or   
recording   of   the   same)   in   any   media   for   an   unlimited   period   without   remuneration   for   the   purpose   of   promoting   this   promotion   (including   any   
outcome),   and   promoting   any   products   manufactured,   distributed   and/or   supplied   by   the   Promoter.
37. The   Promoter   collects   personal   information   (“PI”)   in   order   to   conduct   the   promotion   and   may,   for   this   purpose,   disclose   such   PI   to   third   parties,   
including   but   not   limited   to   agents,   contractors,   service   providers and prize   suppliers.   Entry   is   conditional   on   providing   this   PI.   The   Promoter   will   
also   use   and   handle   PI   as   set   out   in   its   privacy   policy,   which   can   be   accessed   by   visiting www.bmw.com.au/en/footer/footer-section/privacy and   
www.caradvice.com.au/privacy-policy. In addition   to   any   use   that   may   be   outlined   in   the   Promoter’s   Privacy   Policy,   the   Promoter   may   also,   for   an   
indefinite   period,   unless   otherwise   advised,   use   the   PI   for   promotional,   marketing,   publicity,   research   and   profiling   purposes, including   sending   
electronic   messages   or   telephoning   the   entrant.   Entrants   should   direct   any   request   to   opt   out,   access,   update   or   correct   PI   to   the   Promoter   and   
direct   any   complaints   regarding   treatment   of   their   PI   according   to   the   Privacy   Policy.   All   entries   become   the   property   of   the   Promoter. The   
Promoter   will   not   disclose   entrants’   personal   information   to   any   entity   outside   of   Australia.
38. By   entering   this   promotion,   the   entrant   consents   to   receipt   of   any   email   regarding   the   promotion,   and   other   emails which   inform   the   entrant   of   
the   Promoter’s   other   publications,   products,   services   and   events   and   to   promote   third   party   goods   and   services   it   may   be   interested   in.
39. Any   cost   associated   with   accessing   the   promotional   website   is   the   entrant’s   responsibility and   is   dependent   on   the   Internet   service   provider   used.
40. The   Promoter   is   Car   Advice – (ABN   84   116   608   158) of   52   Victoria   street   McMahons   Point   NSW   2060 – Trading   as   CarAdvice.com.au in   conjunction   
with   BMW   Australia   Ltd   – (ABN   11   004   675   129)   of   783   Springvale   Road,   Mulgrave,   VIC   3170   – Trading   as   BMW   Group   Australia.
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