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Comping Club  Australian Competitions Club
|-Comping Club  Expired
| |-Comping Club  Closed Competitions
| | |-Comping Club  Win a trip to the Whitsunday [record video & upload to Youtube]
Entry Details
  • win trip to Whitsundays     Closing Date: Tuesday 30 October 2012

Prizes you can win
 Category   • Major Prize 
Prizes may include a House, Car, Caravan, Boat or Holiday
 Win great prizes at the Compingclub
          
COMP
MARK

  $6,610.00  
Pages: 1 
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Author Topic: Win a trip to the Whitsunday [record video & upload to Youtube]  (Read 360 times)  (Replies 0 posts)
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sandybottoms
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Aquarius
Aquarius


« : Friday 26 October 2012, 11:57:03 am »
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http://neighbours.com.au/win.htm

HOW?

Download the dance music.
Record you and a friend doing your best wedding dance
Upload it to YouTube
Enter to Win! The best video as judged by Neighbours will take hom the prize.  Entries close October 30th.

TERMS & CONDITIONS.
By   entering   into   the   Neighbours   â€“ Wedding   Dance   Competition,   you   agree   to   the   following   terms   
and   conditions together   with   any   specific   instructions   and   terms   for   the   competition   which   may   be   
mentioned   on-air,   in   any   electronic   messages,   or   on   the   website,   or   communicated   to   participants   in   
any   other   way   (“Terms   and   Conditions   of   Entry”).    Such   Terms   and   Conditions   of   Entry shall   prevail   
in   the   event   of   any   inconsistency.
1. GENERAL   INFORMATION   
a. Information   on   how   to   enter   this   competition   forms   part   of   the   terms   of   entry.   
b. The   competition   commences   on 16 October   2010 at   9am (AEST) and   concludes   on   30   
October   2012 at   midnight (AEST)   (the   â€śPromotion   Period”)   
c. The   competition   will   be   advertised   via   promo   spots   on   Channel   Eleven,   the   Neighbours   
website   www.neighbours.com,   and   Neighbours   social   media   properties.
d. This    is    a    game    of    skill    competition    and    chance    plays    not    part    in    determining    the   
winners.
2. ENTRY   ELIGIBILITY
a. Entry   is   open   to   all   residents   of   Australia of   all   ages,   however   any   minor   must   be   
accompanied   by   an   adult   over   18   years of   age   when   redeeming   the   prize.
b. Cost   of   entry   via   the   internet   is   free.   Internet   connection   rates   apply.   
c. Employees   and   their   immediate   families   of   FremantleMedia   Australia Pty   Ltd,   and   
their   associated   agencies   and   companies   associated   with   the   Promotion   are   not   
eligible   to   enter.
3. HOW   TO   ENTER
a. Entrants   are   required   to   submit   their   details   including   (but   not   limited   to)   name,   address,   
phone   number   and   e-mail address   to   verify   their   identity.   
b. To   enter,   participants   will   be   required   to   create   a video   following   the   directions   
outlined   in   the   Promotional   material;   upload   it   to   YouTube   and   submit   the   link   via   the   
promotional   entry   form   available   on   the   Promoter’s website.
c. All   entries   must   be   received   within   the   Promotion   Period.
d. There   is   no   entry   limit   provided   each   entry   is   substantially   unique.
e. The   Promoter   accepts   no   responsibility   for   any   late,   lost   or   misdirected   entries   
including   entries   not   received   by   the   Promoter   or   delays   in   the   delivery   of   the   entry   
due   to   technical   disruptions,   network   congestion   or   for   any   other   reason.
f. All   entries   must   be   free   from   copyright   and   must   be   the   entrants   own   and   original   
work.   FremantleMedia   and   the   prize   sponsor   shall not be   held   liable   should   the   
entrant   be   engaged   in   such   activities. Incomplete   or   incomprehensible   entries   will   be   
deemed   invalid.
g. All   entries   become   the   property   of   the   Promoter and   may   be   used   by   FremantleMedia
across   its   social   media,   online   or   broadcast properties.   All   personal   details   of   winning   
entrants   will   be   stored   electronically   at   the   office   of   the   Promoter   or   its   agency   acting   
on   its   behalf in   relation   to   this   promotion.    A   request   to   access,   update   or   correct   any   
information   should   be   directed   to   the   Promoter. A   copy   of   the   Promoter’s   privacy   
policy   in   relation   to   treatment   of   personal   information   collected   may   be   obtained   by
contacting   the   Promoter   or   at http://www.fremantlemedia.com.au/Page   2 of   6
h. The   entrant/s   hereby   assigns   irrevocably   to   the   Promoter   all   right,   title   and   interest   (including   
without   limitation   the   entire   copyright,   including   but   not   only   a   present   assignment   of   future   
copyright)   to   the   results   and   proceeds   of   the   entrants   contributions   to   the   Promotion   
including   but   not   limited   to   any   copyright   in   the   entry   sent   to   the   Promoter   and   including   but   
not   limited   to   any   literary,   dramatic,   musical   or   artistic   work   (within   the   meaning   of   the   
Copyright   Act   1968   (Cth))   incorporated   therein   in   which   the   entrant   owns   copyright.
i. To   the   extent   permitted   by   applicable   law,   the   entrant/s unconditionally   give   the   Promoter   
and/or   You   Tube   their   consent   to   any   act   or   omission   that   would   otherwise   infringe   on   any   
moral   rights   they may   have   in   and   in   relation   to   their   entries,   and   they   undertake   that   they   
will   not   institute,   maintain   or   support   any   claim   or   proceeding   for   infringement   of   any   moral   
rights   they   may   have   in   and   in   relation   to   their   entries.   
4. PRIZE   DETAILS
a. The   prize   winner   will   receive   the   following:   
i. Return   flights   for   two   people   from   nearest   capital   city   to   Proserpine,   Qld
ii. 7   nights’   accommodation   for   2   people   at   Airlie   Beach   Hotel   in   an   ocean   view   
room.      
iii. $50   food   &   beverage   voucher   per   person   per   day;
iv. Full   Day   Great   Barrier   Reef   Cruise   for   2   with   Cruise   Whitsundays;
v. Whitehaven   Beach   and   Daydream   Island   Combo   Cruise   for   2   with   Cruise   
Whitsundays;   and   
vi. Panorama   Tour   comprising   scenic   flight   for   2   over   the   Great   Barrier   Reef,   
Whitehaven   Beach   and   the   Whitsunday   Islands,   glass   bottom   boat   coral   viewing   
and   snorkeling   in   a private   lagoon,   plus   a   swim   and   sparkling   wine   on   
Whitehaven   Beach from   Air   Whitsunday
Total   (approximate)   prize   value:   $6,610   (depending on   the   winners’   nearest   capital   city).
b. Prizes   cannot   be   transferred,   exchanged   or   redeemed   for   cash.
c. The   winner   and   their   companion   are   responsible   for   all   other   expenses   including   
spending   money,   meals   (unless   specified),   drinks,   transfers   (unless   specified),   laundry   
charges,   activities   (unless   specified),   incidentals,   taxes   (excluding   departure   and   any   
other   flight   associated   taxes   included   within   the   prize),   energy   surcharges,   gratuities,   
services   charges travel   insurance   and   all   other   ancillary   costs.      Travel   insurance   is   
highly   recommended   to   protect   against   the   additional   costs   incurred   in   the   event   of   
unforeseen   circumstances.
d. If   the   winners   is   under   the   age   of   18   as   at   the   date   of   the   judging,   an   adult   must   
accompany   the   minor   in   the   participation   of   the   prize.
e. The   winner   and   their   travelling   companion   must   travel   at   the   same   time,   must   depart   
from   the   same   capital   city   and   are   responsible   for   transport   from   their   residence   to   
their   nearest   capital   city   for   flight   departure.      If   the   winner   is   from   Tasmania,   ACT   or   
NT   connecting   flights   from   these   cities   to   the   nearest   flight   departure   capital   city   will   
be   included   in   the   prize   package   for   the   winner   and   travelling   companions   only).   
f. The   prize   must   be   taken   on   the   date   stipulated   by   the   Promoter.   The   prize   cannot   be   
changed   once   the   booking   has   been   made.   Any   alterations   to   confirmed   flights   and/or   
accommodation   details   will   be   at   the   expense   of   the   winner   and   their   parent/legal   
guardianPage   3 of   6
g. Air   tickets   are   available   on   the   regular   scheduled   services   of   each   airline   and   are   
subject   to   seasonal   embargos.   Flight   itinerary   may   have   to   be   adjusted   depending   on   
the   airlines   departure   city   and   their   current   flight   schedule.      Frequent   Flyer   points   are   
not   available   from   any   airline.
h. A   credit   card   imprint   or   cash   deposit   may   be   required   from   the   winner   at   check-in   to   
the   hotel,   for   all   incidental   charges.   Once   accommodation   vouchers   are   issued   they   are   
non-changeable.
i. It   is   the   traveller’s   personal   responsibility   to   ensure   that   they   have   valid   
documentation,   which   meets the   requirements   of   government   authorities   at   every   
destination.   Any   fines,   penalties,   payments   or   expenditures   incurred   as   a   result   of   such   
documents   not   meeting   the   requirements   of   those   authorities   will   be   the   sole   
responsibility   of   the   travellers.
j. Unless   expressly   stated   in   these   terms   and   conditions   all   other   expenses   become   the   
responsibility   of   the   winner.
k. If   for   any   reason   any   element   of   the   prize   becomes   unavailable   for   any   reason,   which   
is   out   of   the   Promoter’s   control   then   a   similar   prize   to   equal   value,   will   be   awarded   in   
lieu.
l. Once   prizes   have   left   the   Promoter’s   premises,   the   Promoter   takes   no   responsibility   
for   prizes   damaged,   delayed   or   lost   in   transit.
m. Prizes   cannot   be   transferred,   exchanged   or   redeemed   for   cash.
n. Prizes   will   be   awarded   to   persons   named   in   the entry only.   The   promoter   reserves   the   
right   to   refuse   to   allow   a   winner   to   take   part   in   any   or   all   aspects   of   the   prize,   if   the   
promoter   determines,   in   their   absolute   discretion,   that   a   winner   is   not   in   the   mental   or   
physical   condition   necessary   to   be   able   to   safely   participate   in   the   prize.      It   is   a   
condition   of   accepting   the   prize   that   the   winner   may   be   required   to   sign   a   legal   release   
in   a   form   determined   by   the   promoter   in   its   absolute   discretion.
o. By   accepting   the   prize,   the   winner/s   agrees   to   participate   in   and   co-operate   as   
required   with   all   reasonable   media   editorial   requests   relating   to   the prize,   including   
but   not   limited   to,   being   interviewed   and   photographed,   filmed   and   throughout   the   
duration   of   the   prize.   
p. In   the   event   that   for   any   reason   whatsoever   a   winner   does   not   take   an   element   of   the   
prize   at   the   time   stipulated   by   the   Promoter   then   that   element   of   the   prize   will   be   
forfeited   by   the   winner   and   cash   will   not   be   awarded   in   lieu.
q. Prize   values   are   based   upon   the   recommended   retail   prices   at   the   time   of   printing   
(inclusive   of   GST).   The   promoter   accepts   no   responsibility   for   change   in   prize   value   
between   now   and   the   ultimate   prize   redemption   date.   
5. PRIZE   JUDGING
a. Each   valid   entrant   who   has   entered   the   competition   over   the   duration   of   the   
Promotional   Period   will   be   entered   into   the   pool   of   entries.   
b. The   winner(s) will   be   notified   of   their   prize   in   writing   within   7   days   of   the   judging.
c. The   Promoter   reserves   the   right   to   request   winners   to   provide   proof   of   identity,   proof   
of   residency   at   the   nominated   prize   delivery   address and/or   proof   of   entry   validity in   
order   to claim   a   prize.   Proof   of   identification,   residency   and   entry   considered   suitable   
for   verification   is   at   the   discretion   of   the   Promoter.   In   the   event   that   a   winner   cannot   Page   4 of   6
provide   suitable   proof,   the   winner   will   forfeit   the   prize   in   whole   and   no   substitute   will   
be   offered.      
d. The   Promoter   reserves   the   right   to   verify   the   validity   of   entries   and   to   disqualify   any   
entry   which,   in   the   opinion   of   Promoter,   includes   objectionable   content,   profanity,   
potentially   insulting,   inflammatory   or   defamatory   statements,   disqualify   any   entrant   
who   tampers   with   the   entry   process,   who   submits   an   entry   that   is   not   in   accordance   
with   these   Terms   &   Conditions   of   Entry   or   who   has,   in   the   opinion   of   Promoter,   
engaged   in   conduct   in   entering   the   Promotion   which   is   fraudulent,   misleading,   
deceptive   or   generally   damaging   to   the   goodwill   or   reputation   of   the   Promotion   
and/or   Promoter.   The   Promoter   reserves   the   right   to   disqualify   a   winner   if   Promoter   
becomes   aware   that   the   winner   and/or   the   winner’s   entry is   of   a   type   described   in   this   
clause.
e. Prizes   will   be   awarded   to   the   person(s)   named   in   the   entry.   Should   an   entrant’s   
contact   details   change   during   the   Promotion   Period,   it   is   the   entrant's   responsibility   to   
notify   the   Promoter.   A   request   to   access   or   modify   any   information   provided   in   an
entry   should   be   directed   to   Promoter.   
f. One   winner   will   be   judged   from   all   entries received   during   the   Promotional   Period.   The   
judging   will   take   place   at   The   Promoter’s   premises,   at   100   Hawthorn   Road,   Forest   Hill,   
Victoria   3131, commencing   Monday   5
th
November   2012 at   17:30 (AEST). The   most   
creative,   original   and   unique   entries   as   determined   by   the   Promoter   will   be   deemed   
the   winners.   Judges/Promoters   decision   is   final   and   no   correspondence   will   be   entered   
into.
6. STANDARD   TERMS
a. The   Promoter   reserves   the   right to   verify   the   validity   of   entries   and   to   disqualify   any   
entry   which,   in   the   opinion   of   Promoter,   includes   objectionable   content,   profanity,   
potentially   insulting,   inflammatory   or   defamatory   statements,   disqualify   any   entrant   
who   tampers   with   the   entry   process,   who   submits   an   entry   that   is   not   in   accordance   
with   these   Terms   &   Conditions   of   Entry   or   who   has,   in   the   opinion   of   Promoter,   
engaged   in   conduct   in   entering   the   Promotion   which   is   fraudulent,   misleading,   
deceptive   or   generally   damaging   to   the   goodwill   or   reputation   of   the   Promotion   
and/or   Promoter.   The   Promoter   reserves   the   right   to   disqualify   a   winner   if   Promoter   
becomes   aware   that   the   winner   and/or   the   winner’s   entry   are of   a   type   described   in   
this   clause.
b. The   Promoter   and   associates   agencies   accept   no   responsibility   for   any   breach   of   contract   or   
any   infringement   or   other   violation   of   copyright   or   any   other   intellectual   property   rights   or   
proprietary   rights   through   the   acceptance   of   entries   into   this   contest and   each   entrant   takes   
full   responsibility   for   any   such   claims   made   in   relation   to   their   entry.   
c. Each   entrant   warrants   that   all   works   submitted   are   original   works   of   the   entrant   and   do   not   
infringe   the   rights   of   any   third   party.   Entries   that   are   not   the   original   work   of   the   entrant   will   
be   deemed   invalid   and   will   be   at   the   determination   of   the   judging   panel.
d. In   the   event   that   there   are   multiple   people   featured   in   a   video   the   entrant/s   who   have   
submitted   the   video   acknowledge   that   they   have   received   permission   from   all   peoples   in   the   
video   to   use   their   likeness   for   the   purpose   of   this   promotion   and   waive   all   rights   in   accordance   
with   their   terms   and   conditions.   
e. Any   entry   that   is   made   on   behalf   of   an   Entrant   by   a   third   party   will   be   invalid.Page   5 of   6
f. It   is   a   condition   of   accepting   the   Prize   that   the   winner   must   comply   with   all   the   
conditions   of   use   of   the   prize   and   the   prize   supplier’s   requirements.   It   is   a   condition   of   
accepting   the   prize   that   the   winner   may   be   required   to   sign   a   legal   release   in   a   form   
determined   by the   promoter   in   its   absolute   discretion.
g. The   Promoter   reserves   the   right   to   refuse   to   allow   a   winner   to   take   part   in   any   or   all   
aspects   of   the   prize,   if   the   Promoter   determines,   in   their   absolute   discretion,   that   a   
winner   is   not   in   the   mental   or   physical   condition   necessary   to   be   able   to   safely   
participate   in   the   prize.   It   is   also   a   condition   of   accepting   the   prize   that   the   winner   may   
be   required   to   sign   a   legal   release   in   a   form   determined   by   the   Promoter   in   its   
absolute   discretion
h. FremantleMedia   Australia   Pty   Ltd   and   the   prize   sponsor   advises   that   the   winners   seek   
their   own   tax   advice   and   be   responsible   for   reporting   any   monies   earned   to   the   
Australian   Taxation   Office.
i. In   the   case   of   the   intervention   of   any   outside   act,   agent   or   event   which   prevents   or   
significantly   hinders   the   Promoter’s   ability   to   proceed   with   the   competition   on   the   
dates   and   in   the   manner   described   in   these   terms   and   conditions,   including   but   not   
limited   to   vandalism,   power   failures,   tempests,   natural   disasters,   acts   of   God,   civil   
unrest,   strike,   war,   act   of   terrorism,   the   Promoter   may   in   its   absolute   discretion   cancel   
the   competition   and   recommence   it   from   the   start   on   the   same   conditions.
j. FremantleMedia   Australia   Pty   Ltd   and   the   prize   sponsor   shall   not   be   liable   for   any   loss   
or   damage   whatsoever   which   is   suffered   (including   but   not   limited   to   indirect   or   
consequential   loss)   or   for   any   personal   injury   suffered   or   sustained   in   connection   with   
any   prize/s   except   for   any   liability   which   cannot   be   excluded   by   law.      The   Promoter   
and   its      sponsor   is   not   responsible   for   any   incorrect   or   inaccurate   information,   either   
caused   by   the   phone   user   or   for   any   of   the   equipment   or   programming   associated   with   
or   utilised   in   this   competition,   or   for   any   technical   error,   or   any   combination   thereof   
that   may   occur   in   the   course   of   the   administration   of   this   competition   including   any   
omission,   interruption,   deletion,   defect,   delay   in   operation   or   transmission,   
communications   line   or   telephone,   mobile   or   satellite   network   failure,   theft   or   
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k. The   Promoter   reserves   the   right   in   its   sole   discretion   to   disqualify   any   individual   who   
the   Promoter   has   reason   to   believe   has   breached   any   of   these   conditions,   or   engaged   
in   any   unlawful   or   other   improper   misconduct   calculated   to   jeopardise   the   fair   and   
proper   conduct   of   the   promotion.   The   Promoter’s   legal   rights   to   recover   damages   or   
other   compensation   from   such   an   offender   are   reserved
l. FremantleMedia Australia   Pty   Ltd,   their   associated   agencies   and   ,   companies   and   
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m. If   for   any   reason   this   competition   is   not   capable   of   running   as   planned,   including   due   
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affect   the   administration,   security,   fairness   or   integrity   or   proper   conduct   of   this   
promotion,   the   Promoter   reserves   the   right   in   its   sole   discretion   to   disqualify   any   Page   6 of   6
individual   who   tampers   with   the   entry   process,   take   any   action   that   may   be   available,   
and   to   cancel,   terminate,   modify   or   suspend   the   competition.
n. Entrants   may   choose   opt-in   to   receive   further   information   from   the   Promoter,   and   
their   associated   agencies   and   companies   if   they   check   the   appropriate   check   box   on   
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Promoter   may   use   the   entrant’s   names,   addresses   and   telephone   numbers   for   future   
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and without   any   fee   being   paid   unless   otherwise   advised   by   the   entrant.   By   opting-in,   
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update,   modify   or   delete   the   entrant’s   details   should   be   directed   to   the   Promoter.
o. Entry   and   continued   participation   in   the   Promotion   is   dependent   on   entrants   following   
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